Owner blog

My photo
Kuala Lumpur, Bandar Sunway, Malaysia

Tuesday, December 27, 2011

Saturday, May 7, 2011

Monday, November 8, 2010

Kau memang SIAL!

Weh! kau jangan nak buat cerita macam macam lagi eh.

Aku dah tahu semuanya,apa yang kau plan,

Sudahlah nak SPM pun tak insaf lagi? kau nak jugak buat hal dgn kwn kwn aku.

Kau nak apa dari dorang? dorang tak pernah buat pape pasal kau or cari gaduh dgn kau.

Dengan kawan baik sendiri pun nk buat hal ke?

kau ni tak ada perasaan KAWAN ke?

Binatang pun tahu sayang kawan dorang.


YOUR GAME WAS FINISHED!


Saturday, October 30, 2010

I miss u Apies

I love you but you have better women than me,
Why do you respond to my first kind of love you?
 now you have no kind of lover you leave me alone
:(

I want more!